single because

single because

sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Todistusaineistoa, että miehet ovat vaikeita ja että naisten valitus miehistä on oikeutettua

Olin tuossa perjantaina-lauantaina laivailemassa tyttöjen kanssa. Eilen illalla tulimme siis takaisin ja minulle sattui tämmöinen kiva juttu. Laivatarinan kerron joskus myöhemmin, koska ajattelin, että tämä asia on paljon tärkeämpi.

Hyvät naiset ja herrat, rakkaat lukijani! Olen monta kertaa elämäni aikana sanonut, että miehet ovat vaikeita ja naiset ovat niitä helpompia osapuolia. Monesti olen tästä asiasta miesten kanssa väitellyt ja yrittänyt todistaa, että olen oikeassa ja nyt sitten sain todistusaineiston käsiini. Se, joka tämän jälkeen väittää, että miehet ovat helppoja tapauksia ja naiset tekevät asioista vaikeita, voi mennä nurkkaan häpeämään ja sitten hypätä roskiin..

Eli pientä pohjustusta tähän alkuun vielä: näissä screenshoteissa keskustelen Perjantaitradenomin kanssa, sen, jonka kanssa minun piti mennä treffeille, mutta hän peruutti ja ei muuten olla vieläkään nähty hänen kanssaan. Keskustelu tapahtui eilen illalla tai tänään aamulla, miten sen nyt ottaa ja ajattelee. Mainitsen tässä vielä, että minun piti aluksi ostaa hänelle lakupiippuja laivalta, mutta sitten hän sanoi, että ei tarvitsekaan ostaa, kun hän ei ole ihan varma, että haluaako syödä niitä sittenkään... Sen pidemmittä puheitta, let the fun begin!








No niiin! Kuka on edelleen sitä mieltä, että miehet eivät ole vaikeita? Sitten tämä toinen kysymys, joka oilisi ehkä pitänyt kysyä ensimmäiseksi: onko joku sitä mieltä, että minä olen tehnyt tässä jotain väärin? (Mutta koska mielestäni en ole tehnyt väärin, niin kysyin sen vasta nyt.) Ja sitten kolmas ja tärkein kysymys: MITÄ VITTUA??! Siis anteeksi nyt vain, mutta miksi helvetissä jätkä alkoi aukomaan päätään minulle? Mielestäni olin ihan normaali ja kiva ja mukava anteeksipyynnön jälkeen, en minä kiukutellut hänelle. 

Ei ole muuten tullut vieläkään viestiä häneltä, enkä itse aio pistää hänelle yhtään mitään. Saa luvan pyytää anteeksi ensin ja selittää, että mikä häntä oikein vaivasi. Positiivisesti ajateltuna: sainpahan nyt ainakin todistettua, että miehet ovat vitun vaikeita! 

Infoon teitä, jos/kun tässä Perjantaitradenomitapauksessa tapahtuu jotain.

7 kommenttia:

  1. Öö ihan ihme tyyppi kyllä tuo tradenomi. En jaksais uhrata tommoselle jannulle ajatustakaan ja laittaisin sen "elä vastaa"-osastoon puhelimessa. :D Ainoat selitykset tommosille viesteille on se, että se jannu on päissään. Tai vain idiootti. Tai molempia yhtä aikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että joku muukin on sitä mieltä, etten ole tehnyt mitään väärää :DD miehet ne vaan osaa olla juntteja.. :D

      Poista
  2. Joo tuo "räpläätte piparia?"-kommentti ois jotenki hyväksyttävä jos tuntisitte paremmin, musta on vaan kauheen junttia jos tolleen laittaa,etenki tapailun alkuvaiheessa. Että JOO ihan varmasti ne lesboilee siellä kun kaks tyttöä on saman katon alla yökylässä. :D Ja helkkarin ovelaa että se sai sut pyytää anteeks siinä alussa. :D Facepalm koko äijä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olin itsekin, että mikä törppö, kun pistä "imekää tissiä" ja "Räpläätte piparia"... Jätkä on sentään 27 jo, luulisi, että jotain järkeä sinne pääkoppaan on kertynyt, mutta ei vissiin :DD

      Poista
  3. Toiha oli tradenomi eikä mies! Tapailet vaan vääränlaisia juippeja. ��

    VastaaPoista
  4. Nii ja lisään vielä et pikkasen outoo juttua tällä tradenomilla muutenkin. Terv. Miäs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, en enää lue tradenomeja miehiksi tästä lähtien XD ja ei olla tavattu hänen kanssaan vielä :D ihanaa, että miehetkin lukevat mun blogia ja kommentoivat :')

      Poista

Jätä kommentti! :)