single because

single because

keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuosikatsaus 2014

Vuosi 2014 alkaa olla paketissa, viimeisiä tunteja viedään. Nyt on siis oiva hetki katsastaa kulunutta vuotta ja miettiä, mitä on (toivon mukaan) oppinut lähestulkoon menneestä vuodesta.

Kulunut vuosi on ollut aika mäkinen, kuoppainen ja mutkikas ja kaikin puolin hyvin opettavainen vuosi. Tuntuu, että tänä vuonna olen oppinut eniten itsestäni ja kasvanaut huimasti henkisesti. Kun katson taaksepäin, millainen olin ollut vuoden alussa ja millainen ihminen olen nyt, tiedän ehkä jopa näin kliseisesti sanottuna, että olen aivan eri ihminen. Minusta on kivaa huomata, että olen kehittynyt ja tiedän paremmin, mitä elämältäni haluan. Voin suoraan sanoa olevani ylpeä siitä, millaiseksi naiseksi kasvan ja muotoudun päivä päivältä.

Sen kummemmitta puheitta siirtykäämme katsastamaan "mitä olen oppinut tänä vuonna" -listaa.

1) Pitää arvostaa ja kunnioittaa itseään, jotta muutkin ihmiset, ja varsinkin miehet, tekisivät samoin. Jos et tee selväksi, miten sinua ei todellakaan saa kohdella, niin ihmiset jatkavat käyttämään sinua ovimattonaan.

2) Aina kaikki ei mene suunnitelmiesi mukaan, ja se on ihan normaalia. On turhaa suunnitella kaikkia asioita pikkutarkasti, parempi elää hetkessä ja antaa asioiden kehittyä omalla painollaan. Sillä tavalla saa parhaimman tuloksen.

3) Kannattaa käydä treffeillä ja tavata uusia ihmisiä, vaikka treffit olisivat kuinka kamalat tahansa. Treffit ovat hyvä väline tutkiskella, millainen olet, mitä haluat, mitä et ja mitä etsit.

4) Miehen valloittamisessa pätee aina sama kaava: pitää olla fiksu, flirttaileva, vähän kylmä, elää omaa elämää ja antaa jutun edetä omalla painollaan. Jos on liian innokas, miehen kiinnostus lopahtaa. Antaa miehen hoitaa niin sanotusti työnsä ja kannustaa häntä vähän väliä jahtaamaan sinua.

5) Ongelma ei ole se, etteikö saisi miestä. Jos vain haluaisi, niin saisi minkä idiootin tahansa.

6) Aina perhesuhteet eivät ole vaaleanpunaisia ja ruusuisia ja se on ihan okei. Vanhempien kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä eikä heitä tarvitse miellyttää, jos ei halua.

7) Ystävät ovat hyvin tärkeitä. Elämässä pitää olla ihmisiä, joille voi kertoa syvimmät salaisuutensa ja noloimmat asiat itsestään.

8) On osattava myös päästää jotkut ihmiset menemään.

9) Ei kannata mennä/osallistua mihinkään, missä suurin osa ihmisistä seurustelevat. Se vain masentaa ja ärsyttää ja päädyt syömään liikaa suklaata.

10) On ihan okei olla sinkku. Se, että on sinkku, ei tarkoita, että olisi huonompi tai alempiarvoisempi kuin ne, jotka seurustelevat. Sinkkuna on aikaa oppia itsestään ja kasvaa paremmaksi versioksi itsestäsi. On opittava ensin rakastamaan itseään. Jos et rakasta itseäsi, miten voit olettaa, että joku toinen ihminen rakastuisi ja rakastaisi sinua.

Onnellista uutta vuotta! Jos puolen yön aikoihin, ette saa tänä(KÄÄN) vuonna ihanaa kuolaista suudelmaa, olkaa huoleti - teillä on koko vuosi edessä. ;)

6 kommenttia:

  1. Kohta 10 on juuri hyvä: sitä mää hoen itelle säännöllisin väliajoin,että EN ole huonompi kuin muut vaikken seurustele. Usko miehiin on mennyt monta kertaa, mutta eiköhän se taas tästä. Uusi vuosi ja uudet kujeet! ;) Kiva tietää että on olemassa muitaki sinkkunaisia,jotka ovat käyneet paskoilla reffeillä. :D
    T: Lady 27vee and still single!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanaa! Ensimmäinen kommentti ikinä! :O :) Oon niin iloinen :))) Niin se vaan on, että rakastamalla itseään löytää juuri arvoisesi ihmisen. Silloin tietää, ettei tyydy vähempään, mitä ansaitsee ja haluaa. Usko miehiin tulee ja menee, kyllä sieltä sitten tulee vielä se, joka vie jalat alta pidemmäksi aikaa kuin viikoksi. :D Kiva kuulla, että team Tytöt huonoilla treffeillä sisältää ainakin muutaman jäsenen itseni lisäksi ;)

      Hyvää ja miestäytteistä uutta vuotta sinulle! :)

      Poista
  2. Kiitos samoin! Ja ihanaa olla eka kommentoija! :D Juu mulla on riittänyt äksöniä ilman että on kerenny ees reffeille asti... Suomi24:sesta (se on saatanasta oikeesti,mutta sitäkin on pitänyt kokeilla...) on löytynyt yhtä jos toista kummajaista.

    Eka virhe multa oli se,että lisäsin tän herra X:n Facebookkiin kavereihin (se oikeesti vaikutti täyspäiseltä) että ois helpompi jutella. No juttelut sujui ihan hyvin kunnes huomasin että se jannuhan taitaa olla melko päissään (oli La-ilta). Se myönsikin sitten, että oho oon aika päisn. Ne jutut oli tosi outoja ja se laitto mulle tsättiin mm. linkin Metallican biisiin "Die darling die" yms. O_O Toka virhe multa:keskustelun jälkeen ois pitänyt blogata ja poistaa kavereista se asap. Su-aamuna heräsin niin tää jannu oli soittanu mulle yöllä kännykkään(onneks puhelin oli iäneti) ja kun avasin Facebookin, niin se oli kirjoittanut mun seinälle "lothrs mun nanu". Eli suomeksi: Lotta mun namu. Tuota se hoki koko lauantai-illan mulle kun juteltiin Facebookissa, niin siksi osasin tämän kryptisen viestin avata. :D Voisin kirjan kirjoittaa mun kohtaamien miesten edesottamuksista, OMG.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, voi juku sentään! XD Kyllä ne miehet osaa olla outoja :DD

      Poista
  3. Heh, aika hauska blogi lukea 22v sinkkumiehenä. Varsinkin ku tapahtumat on Turussa niin on helppo kuvitella tiettyjä tuttuja tyyppejä treffeihisi... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan mahtavaa, että miehetkin lukee näitä minun blogipostauksia!! :O :D Nyt on ollut niin kiireistä, etten ole ehtinyt uutta postausta tehdä, mutta tällä viikolla pitäisi tulla eli muista tulla lukemaan! ;)

      Poista

Jätä kommentti! :)